onsdag 25. mai 2016

Ilderbandens Apailana aka Ariel

 6 September 2013 Dro vi til Ilderbanden i Danmark og hentet Ilderbandens Apailana aka Ariel :) Ariel er født 23.05.2013 og er i fargen Mørk pastel/lys sjokolade, Jeg ELSKER fargen hennes. Jeg møtte ilderbanden på en ilderutstilling i Norge i 2011 og har siden hatt lyst på en ilder fra dem, da gemyttet er helt utrolig, snillere ildere skal man lete lenge etter <3
Jeg satt på facebook og så på herlige valpebilder da bildet av Apailana kom opp, Jeg sendte Oppdretter Peter en mld og spurte bare for sikkerhetsskyld om hun var ledig - og det var hun!!! :O
Jeg fikk lov å kjøpe henne og vi begynte og planlegge reisen for og hente henne når hun ble 16 uker gammel, Gleden var STOR <3 <3 <3 Se så vakker da :)
 
 
 
 
Tiden gikk så utrolig sakte menst jeg ventet på å få møte og hente prinsessen min!!!
Heldigvis er oppdretteren hennes kjempe flink til og poste bilder i ventetiden :)
 
 
 
 
 6 September ankom vi Danmark og fikk endelig møte den gang lille Ariel :D
 
Hun var like fantastisk som jeg så for meg!! <3
Vi hadde en fin helg hos Peter og Lena i Falster, DK :)
Når vi kom hjem og ble kjent med Ariel fant vi ut hvor perfekt den prinsessen er, Jeg kan med hånden på hjertet si at hun er den snilleste ilderen jeg noen gang har møtt!!
Ariel har verdens fineste personlighet, hun ELSKER kos og oppmerksomhet og er en skikkelig glad ilder som "dooker" dagen lang, Hun er helt perfekt <3
Ariel biter ALDRI og kan derfor møte folk i alle aldere, hun har deltatt på Oslo Pet Show 2015 og ble en klar favoritt. Hun har også vært med i barnehage med jobben SPCA Østfold og fortalt barn om ildere :) Hun har såklart egen uniform ;)
Ariel ble også min første avlstispe og jeg er STOLT over og bringe gemyttet hennes videre <3
Det er lite annet å si om denne ilderen utenom at hun er PERFEKT,
så her kommer en drøss med bilder i stedet :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: